Blackie

Publicerad 2013-05-12

 
Jag tycker bara mer och mer om honom. Det blir väll givetvis ju längre man har en häst. Han är så himla trevlig och speciell! Väldigt charmig och utrycksfull! Otroligt glad att jag köpte honom, och jag tor jag kan lära mig mycket av och med honom. =)
Idag fick han gå ett ganska lätt pass på banan. Han var lite halvtjaffsig och busig... Haha, men där emellan går han skitfint! Jätte trevlig i munnen och mjuk. Efter ridpasset red vi ner till sjön där Blackie tyckte det var väldigt roligt i vattnet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fiina killen! <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-05-13 00:24:19

Jättefin!!

Svar: Visst e han! :)
Alexandra None

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-05-15 20:23:11

Nemen va goo! :)

Svar: Mmm!! =) <3
Alexandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela