Fotograf!

Publicerad 2013-03-29

 
I tisdags hade jag även privat fotograf med. Min älskade Lovisa kom till stallet och tog så fina bilder på hästarna!
Så båda fick ju då gå i paddocken. Mere kändes ovanligt lugn och fin! Även Lovisa provade att rida henne lite. Vilket gick över förväntan. Men Lovisa rider med väldigt mjuka händer, vilket passar Mere perfekt. Med henne får man verkligen inte bli hård eller stum i handen. Så det var kul att se! Så roligt att kolla på korten också, vilken skillnad det har blivit på Mere. Jag har ju tyvärr inte så ofta med mig någon som kan ta kort när jag rider. Och jag har vell inte direkt frågat om det heller, men det ska det bli ändring på nu när det blir lite varmare och finare väder. Blackie skötte sig också alldeles utmärkt! Red inte så länge, men i alla gångarter, och vi tränade en del på galoppfattningar vilket han börjar bli riktigt duktig på!
 
Här är några bilder från då. Lovisa tog hur många som helst, så fler kommer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-03-30 20:30:02

Ååh va bra de blev här på bloggen! :D
Så jävla snygga pållar! O så snälla :)
Mere va såå himla mjuk o fin! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2013-03-30 21:41:06

Jättefina bilder! Tycker du rider så himla bra =)

Svar: Åh men gud va roligt att höra, tack! =)
Alexandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela