11 Mars

Publicerad 2013-03-11

 
Idag är min födelsedag! Jag blir hela 23 år! Hihi! Iallafall.... var det inte det jag skulle skriva om, utan att uppdatering om helgen m.m kommer, men idag orkar jag verkligen inte! Men jag kan iallafall säga att Blackie ligger nog högst på topplistan för tillfället! Dom senaste 3 dagarna har han vart sådär grymt underbar! Fy vilken fin häst säger jag bara!! Vi har ridit lite längre och ökat på traven ganska mycket samt några galopper, och han är bara så duktig! Och senorna känns jättefina! Så stort PLUS på han! Mere har vart lite mer tjaffsig, men såå! Nu har jag redan skrivit längre än vad jag tänkt. Nu ska jag gå och lägga mig, för imorrn blir det ytterligare en dag i 180n, min fina maskin alltså, sedan till två fina hästar! <3
 
Natti Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela