Hoppning med Blackie

Publicerad 2013-06-23

 
I fredags hoppade Blackie och vilken liten hopphäst jag har! Fina duktiga Blackie! Han är ju inte hoppad mycket, detta är 5 gången uppsuttet (tror jag). Sen har vi löshoppat honom 1 gång. Så han skötte sig utmärkt! Första gången han hoppa studs -  och inga problem. Han är så okomplicerad med sånna saker.Och han är så rolig att rida! Han är ju inte lika känslig som Mere och jag får bättre stöd och stabilare tempo och jag behöver inte sitta och känna efter hela tiden utan kan rida på lite mer. Ska bli så himla roligt att fortsätta utvecklas med honom. Och jag måste sejja att jag tycker han hoppar riktigt bra! 
 
 
 
 
 
Haha, han tog minsann i lite mer när vi la tunnan under.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-23 22:52:04

Så duktiga ni är =)
Det ska bli spännande att följa er utveckling!!

Svar: Tack! :) det ska bli jätte kul att se va det kan bli av den lille busen! ;)
Alexandra None

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-07-02 21:55:35

Haha gud va söt han är!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela