Dom senaste veckorna

Publicerad 2013-06-08

 
Otroligt dålig uppdatering! Men ja, nu har jag haft en liten paus... på typ tre veckor!! ;)
Mycket hinner hända på tre veckor, jag ska iallafall skriva om Meres tävling, 1 juni. Och Blackies olycka i transporten i torsdags. Annars har det vell inte direkt hänt något sådär jätte speciellt. Jag har ridit som vanligt och hästarna har ridits både i paddocken och ut. Jag har jobbat på Kga Kommun på veckorna och lite i Hasselfors på helgerna. Igår körde jag från 6.00 - 19.30, jag trodde verkligen aldrig att dagen skulle ta slut, men det gjorde den tillslut! Sören var snäll och fixade hästarna åt mig då. Idag jobbade jag oxå i Hasselfors, 6.00 - 14.00. Liite skönare dag! 
 
Imorrn ska jag och Mere på en pay & jump i Hallsberg. Från början var det meningen att Blackie skulle dit och bara hoppa en liten låg bana bara för att komma ut på tävling. Mere tyckte jag var lite över klassifierad för att vara med eftersom hon har gått klockrent på alla banor i år. Men saker ändras fort! Blackie skadade sig ju som sagt i transporten i torsdags, riktigt otäckt! Och Mere gick inte alls som väntat på sista tävlingen, så ja, då får helt enkelt Mere komma ut på träning och Blackie får vänta lite med debuten. 
 
Mina fina! <3
 
 
 
Blackie!
 
 
 
 
Mere!
 
 
 
 
Sören! ( Eller ja.. bilen han kör iaf, följde med honom en dag när han körde! )
 
 
 
Här e han med på bild iaf! (vad glad han kommer bli! ;)) Haha, han fick gå heela den långa vägen för att hjälpa mig att låsa en dörr eftersom jag inte hitta nyckeln...hehe. Stackarn..<3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-09 00:57:51

Tjooohoo, äntligen tillbaka :D
Hoppas det inte är allvarligt med Blackie och att han kryar på sig snabbt :(
Världens coolaste öron har han iaf ;)

Svar: Hihi, jaa! Mm, stackarn.. Haha, visst e dom! ;)
Alexandra None

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-10 08:20:42

Men vad hemskt! Hoppas han kryar på sig snart :-O Kul att du är tillbaka! Jag har oxå haft paus... Måste komma igång igen ;)

Svar: Ja, jag såg att du oxå vart lite frånvarande så du får försöka komma igång så man kan hålla sig uppdaterad om va ni hålls med! ;) Alltid kul att läsa! =)
Alexandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela