Första skoldagen!

Publicerad 2013-01-25

 
 
Ja, idag var första dagen i skolan! Det gick helt ok, tack o lov!
Tycker att schemat verkar ok oxå.
Men fy satan va kallt det var när vi slutade, egentligen hade jag med mig en massa kläder som jag tänkte byta till i stallet men jag åkte hem till pappa istället och böt om.
 
Mere fick en ganska lugn utetur tillsammans med Cissi & Medina. 
Hon var lite halvtjafsig i skritten, men fin i traven.
 
När vi kom tillbaka härjade Blackie i boxen, fattar inte va han hålls med, han få lixom sånna ryck o bara ..håller på... Till slut ställde jag ut honom på stallgången så stod han så snällt så. Ideér!! 
Svullnaden och värmen har gått ner helt, och han markerar, knappt märkbart, lite lite fortfarande. 
Hoppas han blir helt ohalt snart så han får komma ut på skritt tur och göra av med lite energi (förhoppningsvis). Iallafall få komma ut och se något annat.
Får se hur han ser ut imorrn!
Men han är så himla gullig! Och stå på stallgången, då står han som ett ljus! Jätte trevlig häst att hållas med verkligen! =) 
 
Och juste! Igår, mitt i shoppingen i Marieberg ringde dom från Agria, så nu e allt fixat med försäkringen! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela