Måndag!

Publicerad 2013-02-18

 
Smf, den klassen som jag går i via arbetsförmedlingen ska ju egentligen inte ha sportlov som alla andra, så idag hade vi en liten aktivitet, bowling, och efter den fick vi en hemuppgift, så får vi ledigt resten av veckan! Skönt!
Efter bowlingen åkte jag direkt till stallet och fixade allt där. Sedan red jag Blackie, ut på skritt tur. Han var inte trevlig i munnen idag, vägrade ta stöd eller lyssna. Han testade några gånger att vända och bråka lite, men gav sig fort, så det känns ju faktiskt jätte bra att han börjar ge med sig!! Stå still fixade han också bra idag! Givetvis lyckades han trampa av sig en boots också, så Mere och jag fick rida på bootsjakt när det var hennes tur, så det vart ju inte en sån lång tur för henne då, hon kändes oxå lite tjaffsig i munnen, så jag ska försöka rida några ordentliga pass på ridbanan inom dom närmsta dagarna. Men vi hittade bootsen! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela