Freeedag!

Publicerad 2013-02-08

 
 
Äntligen fredag!
Dock känner jag mig inte lika säker på min "lediga" tid under helgen nu när man vet att man kan bli inringd när som helst.
Idag var jag iallafall i skolan, min 3:e skoldag! De tar sig! ;)
Sen var jag tvungen att åka till arbetsförmedlingen och reda ut lite saker, för allt är ju så otroligt svårt att fatta!?
 
När jag väl fått det utrett åkte jag till stallet. Tror att snön har "satt sig" lite nu, så det inte blir så svinhalt, men dom fick en till semesterdag, bara för jag är så snäll! Nej, men jag orkade verkligen inte idag.
Stackars Blackie fick en spark av Medina... Blackie är ju allra lägst ner i rang under tjejerna, så han får snällt anpassa sig, Ibland tycker jag nog att dom är lite väl hårda emot honom. Han verkade iallafall okej! 
 
Lördag & Söndag har jag utsläpp, så då blir det ridning oxå! Förhoppningsvis..
Och på måndag kommer hovslagaren så båda blir "vinterskodda".
 
Sen måste jag bara säga att jag inte är det minsta orolig över Blackies senskada. Den har vart helt kall och fin , inget svullet och så har det vart under hela tiden jag haft honom. Inte ens när dom härjat runt i hagen har man känt någon värme efteråt. Vi kommer givetvis att fortsätta skritta ett bra tag till, men det känns väldigt skönt att den hållt sig så fin! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela