Dålig uppdatering!! Jag vet...

Publicerad 2013-02-27

 
I söndags fick Blackie gå ut på vanlig skritt tur, med lite trav. Han är himla trevlig faktiskt! Mjuk och fin i munnen och sammarbetsvillig, om han inte kommer på dumheter. Det är ju som sagt lite on/off med honom. 
Meres ben såg lite bättre ut, hon fick gå ut o rasta sig lite, efter att jag hade ridit gick svullnaden ner lite iaf!
 
I måndags gjorde jag mig iordning för skolan, satt o väntade på första lektionen som börjar 9.00 några minuter innan ringer dom från Riksbyggen, så då skulle det sandas, så det var bara att åka och jobba istället! Skönt! Jag jobbar så mycket hellre än sitter i skolan!
Sen vart det till stallet, soligt ute!! Hur skönt är inte det!? Blackie fick som vanligt gå ut och skritta med lite trav. Det var massor med snöras från grenarna på träden. Så det rasslade och prasslade hela tiden runt om oss, men Blackie brydde sig inte ett dugg, så fin är han!
Mere fick gå ut på en normal tur i alla gångarter, lite tjaffsig ... Svullnaden hade gått ner ganska mycket.
 
 Blackie i skogen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela