Här är den!

Publicerad 2013-08-24

 
En sak som jag har lagt ner så otroligt mycket tid och tanke på dom senaste månaderna är transporter! Guud, man blir ju galen! Det var vell egentligen efter att Blackie hoppade över bommen som jag började kolla runt ordentligt. Sen ville jag ju oxå ha en transport så jag kunde köra båda i. Men min gamla transport långtidshyrde jag ju som sagt, och kunde inte sejja upp den förrens i juli. Dessutom vart den ju lite trasig efter Blackies påhitt... Så jag har haft så ont i magen över allt vad transporter heter. Fy! Tänkte egentligen hyra först igen, men sen kom vi fram till att det var smartast att faktiskt köpa. Och den här transporten var så bra på alla sätt och vis. En Thule Excellent Grand Prix är det. Det absolut viktigaste var att det fanns bomutlösning utifrån. Den känns jätte stor och rymlig inuti, iallafall för mina små ponnysar! ;) Sen ett stort plus så är det kamera i den, så man ser vad hästarna hålls med. Väldigt lugnande! Mycket bra planerad transport med smarta lösningar! Och jag är så himla nöjd! =)
 
 
 
Mere påväg till tävling!
 

Kommentarer

Postat av: Cindy

Publicerad 2013-08-27 20:11:37

Åh va fin!! Gud så bra med kameran!!
Måste ju vara lite kul att se vad de håller på med i transporten:)

Svar: Haha ja det är det. :) Dock händer det inte så mycket intressant har jag märkt... Men jätte bra om något skulle hända! :)
Alexandra None

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-08-30 19:39:36

Oh va snygg! Riktigt bra o kunna se va de hålls med där bak :)

Svar: Mm! =) Skitbra när man har dom hästarna man har! ;)
Alexandra None

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-08-31 11:27:10

Gud va fin!! Vågar jag fråga vad den kostade? Vill oxå ha :)

Svar: Mm, det är ju så smidigt när man har en egen.:) Jag gav 110 000 kr, den är från 12 men aldrig använd, eller ja, ingen häst som stått i den iallafall. =)
Alexandra None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela