Jobb!

Publicerad 2013-04-14

 
Jobbade som sagt idag, tillsammans med Sören. Men vi körde en timme kortare än planerat 6.00 - 15.00. Volvon är fortfarande ute på vift så jag fick köra truck igen, men jag börjar faktiskt tycka det är okej! Dessutom är det så skönt när man jobbar med Sören för han hjälper till så mycket <3 så jag slipper åka o stressa runt och ha ont i magen... och prata i radion.... Nångång ska jag förklara lite tydligare hur jobbet funkar! =) 
Efter jobbet åkte vi til stallet och fixade, sedan red jag & Mere ut tillsammans med Cissi & MedinaMen det vart bara en kort tur med skritt och trav. Mere var piggelin! Ja herregud vilken energi, den får hon göra av med i veckan! ;) Blackie fick ledigt. Han har fått ett sår på höger bak och är svullen, väldigt ytligt och inget halt, men han fick vila iaf. Typiskt fullblod... Annars friska pigga hästar! Hoppas på varmt och sol nu i vekcan så det torkar upp på ridbanan...igen...
 
Sören plockar rätt i facken.
 
 
Haha, alltid lika glad när det är dax för kafferast...
 
 
En pigg Mere! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela