Jäkla väder....

Publicerad 2013-04-13

 
Snacka om deprimerande när man skulle upp imorse och det var helt vitt ute. Jag hade ju om sagt utsläppet, men jaja, det lär vell försvinna snart...förhoppningsvis. Usch jag hatar snö/regn/rusk..
Sören var med, så det gick snabbt och när alla var ute mockade vi och fixade till hästarna. Tänkte ju att Blackie & Mere skulle få en varsin lugn tur idag, men dom fick ledigt istället. Dom vart skodda för snart 2 veckor sedan och då fick dom inga snösulor och jag vill ju definitivt inte att dom springer och vrickar sig eller nått dumt. Nej usch nu får det vara slut på vintern! Imorgon jobbar jag i Hasselfors 6.00 - 16.00, tror jag det blir, tillsammans med Sören så jag slipper vara nervös över att prata i den läskiga radion....;) 
 
Haha. Den här bilden fick jag skickad till min telefon av Sören när jag jobbade. Trötta hästar! =)
 
 
Tycker deras bläsar är så fräna, Meres går åt vänster och Blackies åt höger. =)
 
 
Stackars Mere fick inte vilaså värst länge eftersom Blackie kom och bråkade med henne när han hade blivit uppjagad av Medina....haha....sur-Mere. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela