Dålig uppdatering, jaaa!!

Publicerad 2013-04-03

 
Jag har börjat jobba nu, så det blir ganska sena dagar, vilket kommer leda till lite dålig uppdatering. Men ska försöka att iallafall skriva några dagar i veckan.
Min dag ser ungefär ut såhär nu: (vardagar alltså)
 
5.15 Ringer mitt alarm, går upp och gör mig iordning.
5.35 Åker till jobbet.
6.30 Börjar jobba. 
16.00 Slutar jag.
16.10 Är jag i stallet och mockar, rider m.m. 
ca 19-20.00 Brukar jag vara klar i stallet.
Efter det åker jag till Laxå igen, vilket tar ca 40 min. Och sen är det lite att fixa iordning innan jag går o lägger mig. Så det är ganska fulla dagar! 
 
Idag fick Blackie gå på ridbanan, han var suuuper fin! <3
Med Mere fick jag hjälp, av Cissi. Har haft en tråkig känsla med Mere att hon i vänster varv viker huvudet inåt. Och bara allmänt inget fint stöd. Cissi satt upp och hittade en väldigt bra lösning på det! Tusen tack för det!! Jag ska berätta mer om både Blackie & Mere, men det får bli nån annan gång, för nu ska jag sova.
Cissis blogg kan ni läsa här
 
Gonatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela