Underbara Volvon!

Publicerad 2012-04-11


Full rulle har det vart idag, först jobb 06.30-16.00. Så jävla trist när det regnar! Ville bara lägga mejj ner o dö imorse när jag såg vädret, usch!!
Eva Lena (samordnare för centrala distriktet) och jag har i stort sett vart vid musikskolan och grejjat hela dagen, blåst grus, pinnar, löv osv. Snyggat till helt enkelt! Vi e inte riktigt klara men snart så!

Sen hade jag ju även bestämt tid med Lillette för lasern på Mere, kl halv 5 vilket vart liite svårt eftersom Ronny ringde o fråga om jag ville jobba em! Alltså jag kunde inte blivit gladare! Ja e nog lite arbetsnarkoman, jobbar gärna så mycke och ofta som möjligt! Och blir verkligen skitglad när folk ringer o frågar om jag vill jobba, skulle aldrig sejja nejj om de inte vore totalt omöjligt vill sejja!

Underbaraste Mia var med när Mere fick laser och fixade till henne idag! Tack för det! Mia sa att Mere skött sejj exemplariskt, fina hästen! Lillette kommer igen på fredag.

Inget går upp emot att sitta i fiinaste 180n o köra! (om vi räknar bort äkta hästkrafter nu dåra) Åh ja älskar maskinen! Dra på värmen och radion o bara köra.

Idag fick ja dessutom jobba med bästa skiftet Jimmy & Sören, vilket även betyder att jag brukar få lossa litte bilar, o de e så kul!!
Ja, varför då?
Ja vet inte! Jag bara älskar det! Varje gång det kör in en timmerbil på området så pirrar det till i magen! Haha, ja.. lite störd, JA! Men idag tyckte jag att jag gjorde ett bra jobb, faktiskt, börjar bara känna mejj säkrare o säkrare på de. (Även om jag jag hade panik första halvtimmen idag..;)) Haha! Ska även få jobba i Hasselfors på måndag! Skojj!!

Imorrn blire Stockholm med jobbet och kanske hälsa på min häst efter det, vore ju trevligt! ;)



Jag som lossar med finaste maskinen nere i Hasselfors! =)

Foto: Torkel. ;)






Kommentarer

Postat av: Torkel

Publicerad 2012-04-12 01:20:52

Så himla duktig Rita;) ! Å klart de går bra när du får jobba med Eliten ;P

Postat av: Mia

Publicerad 2012-04-14 12:55:36

you go girl!!!!!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela