Funderar...

Publicerad 2012-04-05



på vad jag ska hitta på idag, givetvis blir det stallet senare får se vad ja ska hitta på med Mereli om det blir paddock eller rida ut...?


Dom jag brukar umgås med jobbar just nu så känner mejj lite ensam, vissa har ju lixom tur o får sitta hela dagarna o lossa bilar....


Fortsätta tvätta ska jag göra! Städa gjrde jag igår, hela huset faktiskt! Haha, pappa kom ner o undrade va jag var ute efter eller om jag blivit sjuk, det händer alltså inte så ofta.
Haha, men igår var en bra dag för Alexandra förstår ni!

Pappa och jag värsta städade och slängde en massa skit osv.
Duktiga pappa håller på med källsortering och har tydligen gjort under hela tiden vi bott i huset, något jag inte vetat om, jag slänger bara allt i sop påsen! Han e så duktig min pappa, o så ordentlig med allt, haha, så har han mejj som dotter, ingen ordning på nått! Men han e världens bästa!<3

Näe, nu ska jag som sagt ner i källaren o tvätta, men de e så jävla kallt där nere! Usch!

Ha de så bra!




Kommentarer

Postat av: roobin

Publicerad 2012-04-06 15:49:12

fan va duktigt då! 8)

Postat av: Sören

Publicerad 2012-04-06 18:38:27

Tur å tur å få sitta å lossa hela dagarna vet ja inte om de e, men förstår att du e avundsjuk Höhöh ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela