Tisdag, 29 Mars

Publicerad 2011-03-29

Åh vad jag e duktig! Ja har vart ute o sprungit idag! Jag tycker faktiskt om att röra på mejj och arbeta med kroppen så, men jag blir bara så uttråkad, så ja kan inte tänka på nått annat än att de e jobbigt o tråkigt osv.

Skulle verkligen behöva ett par hörsnäckor med bra musik i, då skulle jag nog fan tycka att de va kul till o med.

Så ja, sprungit, klart me de, men de finns fortfarande flera saker jag skulle vilja hinna/ orka med att göra varje dag för att känna mejj riktigt nöjd, bl. a rida Sequel VARJE dag och träna på Plastic skulle jag oxå behöva, sen skulle jag gärna rida minst 8 hästar varje dag och bara att allt skulle gå så här flytande, häst efter häst efter häst lixom.
Idag har jag ridit 7 hästar och tömkört 1.
Men de går endå lite för sakta för att man verkligen ska känna sejj effektiv om man sejjer.
Jag vill bara att de ska bli vår!! Jag de e vell inte långt kvar, men när man slipper alla jävla kläder och blask!

Nej nu ska jag kolla lite tv, sen lägga mejj för snart ringer kl igen o ja ska upp o mocka! Yey!=)

Kommentarer

Postat av: Cindy

Publicerad 2011-03-29 22:41:26

Bara 7 hästar??? Jaa nu kände jag mig genast lat igen när jag har ridit två.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela