Söndag, 6 Mars

Publicerad 2011-03-06

Idag har jag haft en lite "halv" ledig dag, behövde bara fodra alla hästarna, släppa ut några osv, så de va skönt.
Sen red jag Quell i det underbara fina vädret, och hon va såå fin!

I början e hon lite lat o går inte fram ordentligt, men när man vart på henne lite så skärper hon sej o blir asfin, inge bråk idag heller hon bara gick fram överallt! Söttjejen!

Sen har jag tagit lite bilder på hästarna, så ja har nått att visa här! ;)
Men de kommer lite senare eftersom jag inte har med sladden till kameran, så ska lägga över alla bilder när ja kommer hem, vilket är på torsdag!

Ska bli skönt att komma hem lite o träffa alla, o mitt grabbgäng! Saknar dom såå mycke...

Har vart nere i en liten "down-period"...men hoppas de känns bättre snart. Allt bara går i ett hela tiden varje dag, lixom man går upp, mockar, frukost typ 15 min, sen ut o rida eller ev, tömköra, hinner oftast med 3-5 hästar innan lunch, lunch i nån timme, sen ut o fortsätta med hästarna man har kvar 2-4 st och göra klart inför kvällen, fodra alla osv, sen ska man ha ork till Sequel, och träna den där jävla springningen, va e kl en normal dag då när man e klar me allt de? mm, typ halv 9. SÅ bara att ducha o en lägga sejj o sen upp 6.30 igen.

Inte mycket till socialt liv de inte...

Men aja, kul e de ju oxå! =)

Ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela