Söndag, 14 Februari

Publicerad 2011-02-19

Klarade inte de där jävla konditionstestet!!! Fy fan! Tror ja sprang på 17 min eller nått. Så jävla arg på mejj själv, som tur va hade jag iaf inte bestämt någon uppridning eller nått, för om man inte klarar konditionstestet får man inte rida upp. Hade ju vart tråkigt om man fixat med häst o allt o sen inte år rida...

Sen va de svinkallt ute oxå, näe fy! EFTER konditionstestet var de fystest, med olika stationer, man va säkert inte helt slut för det redan innan!, men de klara ja iaf, riktigt svettigt! Sen hade vi tävling!
"Musse" (som hållt på med kampsport och boxning) var med på kursen, han har bl.a vart med i globen på stjärnornas hoppning. Han och jag vart på lag mot Angelica 20 årig tjej som jobbar hos proffstränare och Hanna, 23 tror jag hon var, jobbar på ett stuteri.
Grenarna var då köra skottkärra och rida på varandras ryggar, från ena sidan av salen sen byta plats med varandra och ta sig tillbaka.
Skottkärran vann vi (kanske inte tack vare mejj men,,,whatever)! Sen då racet på ryggen, de gick bra när jag red o han va häst, sen böt vi ju då....haha, och jag börjar springa men tappar balansen så vi går omkull!! Herregud!! Haha, så då kom dom andra om oss....
Sista racet va skottkärran till ena sidan, sen rida tillbaka, gick liite bättre då(då va ja INTE häst! Tror jag gör mejj bäst som ryttare faktiskt;)

Sen åkte vi tillbaka till Täby och käkade jätte god lasagne och kollade lite på första löpet innan det var teoritest, teoritestet klarade alla galant! Vi kollade oxå på några filmer från olika uppridningar.
Åh ja längtar såå tills jag får träna startboxar! Verkar så jävla häftigt!! Snö försvinn!!






Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-02-28 21:22:21

Nee va synd :( Men envis som Du är, så Kommer du klara det! De vet ja :D

Haha ni verkar haft kul iallafall på testet :) det är bra!



På't igen bara!

Saknar dig.. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela