Fredag, 27 November

Publicerad 2009-11-28

Jaha, dagen började då som vanligt med jobb.
Och för första gången på väldigt länge var jag på jobbet INNAN kl 7!
Jag har nämligen vääldigt svårt att passa tider, som den tidsoptimist jag är, så ganska ofta (läs: jämt) är jag sen till jobbet! Jag fattar inte! Jag försöker verkligen att åka i tid och tänker jämt att nu SKA jag komma i tid, men nej! De går inte!
Efter jobbet var jag på så jätte bra humör, hela helgen framför sig, och sova hur länge man vill, fy vad skönt och vad kul allt skulle bli!
Tyvärr varade inte den braiga energin speciellt länge, utan jag vart dyng trött och som på beställning kom mitt dåliga humör...usch...dessutom har jag ta mej fan aldrig täckning på min mobil när jag är hemma, och de retar mig så fruktansvärt! Så gissa om jag var på dåligt humör..

Iaf dagen slutade med badtunna! Så jäkla skönt!!
Jocke (min "låtsas-pappa") har nämligen byggt en badtunna för inte så länge sen på våran baksida, så den används flitigt kan jag ju sejja!
Jag fullkomligt älskar att bara krypa ner och gotta mig i den.
Idag fick jag även sällskap av Jimmy, Isho, Fille, Robin och Jonas! Haha! Dom satt o körde sin "lek" ett ord var typ...så skulle de bli meningar.
Herregud, den ena dummare än den andra, och dom hade inte speciellt mycket fantasi.
Väldigt mycket lika ord hela tiden, men dom tyckte de va kul!


Haha, själv satt jag nog som värsta surtanten och sa knappt ett ljud men jag skyller på min mobil!!;)

Men gud, dessutom var jag ju såå himla duktig idag! Jag städade hela mitt rum!=D
Och nu pratar vi inte bara plocka undan lite och dra ett varv med snabeldraken här inte!
Nehe!! När jag ska städa då blir det verkligen storstädning!
Dessutom hade jag lånat med lite grejjer från jobbet och inte minst ...MIRAKELSVAMPEN!!!
Med risk för att låta inhyrd från TV-shop, men finns det något bättre?
Jag älskar den, den tar ju faktiskt i stort sett bort allt som man annars inte får bort.
Haha, jaja, nog om städningen!
Nu ska jag krypa till sängs, och imorrn då ska jag berätta något suuper kul! Hihi!

Bye!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-11-29 08:56:46

Jaa det där med tidsoptimist kan vi ju tala om, ehum.. xD ja vill också bada badtunna förresten! :D



HAHA! Mirakelsvampen tar även bort döda hudceller har ja hört x'D



Längtar tills nästa inlägg!! :D



Postat av: Robin

Publicerad 2009-11-29 14:37:51

joo badtunna är så otroligt sköönt, I can see where you're coming from!



du var nog inte den enda som inte sa ett ljud typ, jag kan ju tyvärr inte säga vem de var eftersom jag har tystnadsplikt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela