Torsdag, 26 November

Publicerad 2009-11-26

Hejsan!

Nu har även jag skaffat blogg då!=)

Eller egentligen gjorde jag den för månader sen, men har bara inte skrivit något...
...eller okej... de va egentligen inte jag som gjorde den, de va min kusin Jonas ( som förövrigt äger på photoshop) som fixat med allt, jag satt bara bredvid och sa hur jag ville ha de.xD

Stackarn! Jag bara: "kan du göra så? eller lite ljusare?...eller näej, mörkare..." "den ska va bredare, och sen mer ditåt..." Haha, men han fixa de iaf!!
Fin va!?=)


Iaf, får vell se va mycket jag
kommer att  skriva men ska
iaf försöka! Min blogg kommer
innehålla lite smått o gott från
min vardag, lite tankar
kring saker och ting och självklart
min underbaraste häst!<3

Som jag för övrigt var iväg
med till ridhuset igår!
Det gick vell sådär...*HOST*...
Näe, men jag ska inte klaga,
hon är ju inte helt igång
och har väldigt mycket energi just nu,
 så det vart lite hopp och studs,
men de gick vell någorlunda iaf.=)
Jag ramla inte av!


Idag har förresten Madde och jag
 pyntat våran lilla mini-gran!
Haha!
I tisdags fick vi nämligen små
granar som vi ska ha i
företagsbilarna, jätte söta,
 med ljus och så,
men både Madde och jaa sa de,
dom såg liiite fattiga ut.
Haha, så imorse hade Madde med
sejj 3 små guld paket som vi la under granen i den bilen som vi använder mest,
och sen köpte vi glitter!
Så ujj va fin den blev!=D Snyggast på hela järnverket!;)


Annars händer det inte så speciellt mycket i mitt liv just nu, men till helgen då kommer de hända grejjer! Guud va ja längtar!


Men de ska ja berätta mer om då!
See you later!



Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2009-11-26 19:20:50

bra gjort me sidan, välgjord o allt!



creds till jonas för de! o till dej för fantasin, den som är viktigast i slutändan! nu får du se till att hålla den up-to-date också! ;)



julstämning i bilen är ju bra! undrar om jag ska köpa en usb julgran...

Postat av: svar till Robin

Publicerad 2009-11-26 19:24:06

Haha! Tack!

Ja han är så duktig!

Ja de e vell de som blir de svåra att hålla den uppdaterad!;)

Postat av: Jonas

Publicerad 2009-11-26 19:43:39

Jaa det blev riktigt bra! säger som Robin fantasin som är det viktigaste i slutänden! :P

Nu hoppas jag det blir mycket skriva och många fina bilder på bloggen nu alex! ^^

Postat av: Cindy

Publicerad 2009-11-26 20:09:22

Men herreguud va e detta för värsting blogg..!

Nu får du ju leva upp till de här o skriva varenda dag!=P

Förresten ska jag slå eran gran o pynta min ännuuu mer haha=)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-11-26 20:20:12

Shiet va fin bloggen är!! :D

Nu får du se till å skriva mkt ;)<3



Ja längtar också till helgen! xD

Puss på dejj! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela