Söndag, 6 December

Publicerad 2009-12-06

Idag försov jag mejj, så typiskt!
Djuren var inte glada på mejj jag skämmdes nästan när jag kom ut i stallet.
Ni vet som när man försov sejj till skolan, eller kom försent, så sitter läraren med värsta stränga blicken och väntar på en ursäkt, och pluggisarna lika sura för att man inte kan passa tider, lite så kändes de!


Sen ens kompisar sitter och hånar en typ, den rollen tog Lovisa glatt på sej idag!!


Hon uppmärksammade minsan att inte pållarna var ute och var självklart tvungen att skicka ett sms som för att visa vad duktig hon minsan är! Haha!


I vilket fall som helst..
Nu e ju då Jimmys lan slut, och alla hans polare e hemma, lite skönt känns de att, även fast de alltid händer massa skojj med dom!


Måste ju sejja att ja tycker killar e så otroligt smidiga att umgås med!
Herreguud vilken mardröm de hade vart att haft 6 tjejer här en hel helg ist för killar!
Näe, killar e verkligen guld värda som kompisar, dom e väldigt raka och ärliga och tar en lixom för den man är.
Och sen speciellt de här "skitsnacket", de verkar inte finnas bland killar på samma sätt som hos tjejer.
Jag kan ju helt ärligt sejja att jag tycker inte om att umgås med tjejer och speciellt inte "tjejgäng" just för att de är så jäävla mycket skitsnack!
Jag orkar bara inte umgås med sånna personer, helt ärligt hur intressant kan de vara att sitta och snacka om hur någon klär sejj, eller vem den har vart med, och vad den har gjort o bla bla bla...


Jag undrar verkligen seriöst ibland om inte folk har ett eget liv eftersom dom bara snackar om alla andra ist.
Fast de e klart, har man ett ointressant liv e de e ju inget kul att sitta o prata om sejj själv då måste man ju prata om andra (som i sånna fall har ett väldigt intressant liv).


Nu vet ju jag oxå att inte alla tjejer e sånna, och att inte alla killar e så superbra kompisar jämt heller.
Men överlag tycker jag att det är så.

Så jag håller mejj till killkompisar och så självklart Lovisa!


Annars idag har de inte hänt så mycket, red Tilly förrut på banan.
Jag måste ju verkligen sejja att jag trivs i Tillys stall och tycker de är jätte bra!
Stora hagar, trevligt stall, EGEN ridbana med belysning och hinder!
Verkligen super!Dessutom väldigt trevliga människor där oxå.


Iaf, ridningen gick bra, provade att öka traven på honom, och JÄVLAR vilka steg!
Shit! Snacka om underbar trav!
Vilken häst jag har hittat, han kan de verkligen bli något av.





Jag & Tilly på ridbanan!
Ser ni vilken svävande trav!;)

Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2009-12-06 23:20:09

lite skönt att "lanet" är slut kan jag gå me på, men inte mer än så!



hade jag vart tilly o stått i stallet hade jag känt mej så liten, de andra är ju extremt stora!

plus att en försöker rymma!! han äter sej till frihet!



va kul att de går framåt me tilly!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-07 11:42:58

Haha, jamen ja ville ju bara hjälpa till ;D



Aaw va go du är :D <3



Jag tror det kommer bli nåt av den hästen! :D Ni kommer komma långt tror ja!

Postat av: matilda tiainen

Publicerad 2009-12-07 12:32:52

Han ser jätte fin ut :) ni passar skit bra ser de ut som:):)

Postat av: Charlotte

Publicerad 2009-12-07 21:01:47

Så fin häst du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela