Söndag, 20 December

Publicerad 2009-12-21

Idag vart de julbord på Degernäs med släkten!
Mumsigt vare!


Sen hem till mina kusiner och umgicks lite...eller ja, jag råkade somna...
Alltså jag vet inte va de e me mej, men jag har börjat blivit så himla trött och har stundtals jätte ont i kroppen! Just idag hade jag ont i lederna och ryggen/ axlarna...
O de verkar bli värre när det blir kallare... 
Men jaja..


Hann inte rida idag heller...hade ingen lust heller...
Alltså finns de nån som tycker att de e kul med hästar på vintern!?
Jag gör det då inte!
Svinkallt 24/7 mörkt, halt! Vattnet fryser osv. och kostar mycket pengar gör det med!
Näe! Jag o Lovisa sa de, man skulle ha en knapp som man bara kunde trycka på så hade man ingen häst, sen när man ville och hade lust kunde man trycke igen så var man hästägare igen!


Men de e vell en del av "hästandet", att man har häst 365 dagar om året, vare sejj de e 20 minus och snöstorm eller sommar o varmt.
Men sen finns ju dom där små ögonblicken då allt bara funkar, och de e ju helt underbart!
Så även om de ibland e förjävligt så väljer jag nog hästarna till sist iaf!=)


Ha de bra allihop!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-21 15:48:20

Håller med dig FULLT UT! xD Haha usch för kyla!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-01-05 19:37:02

Va e detta?! :O Var är uppdateringen? ;)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-01-11 21:07:12

Sv; Jaa jag blev jättenöjd :D

Klart du får!! :D



PUSSIS på diig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela