Onsdag, 2 December

Publicerad 2009-12-02

Idag slutade vi tidigt!
Vi har nämligen fått nya scheman, så onsdagar hamnade högt på "favorit-veckodagar"! hihi!


Bar iväg till stallet direkt när vi slutat. Var ju så himla fint väder att rida i, lite kallt bara...=)
Idag gick de jätte bra ...iaf till och börja med.
Faktiskt i alla gångarter, sen skulle då jag ut på en liten skritt tur, ibland undrar jag om jag egentligen letar problem, för jag var ju bara tvungen att testa att rida ut själv.
Mm, skritten gick tydligen lite föör bra...så då va jag ju självklart tvungen att gå steget längre och prova att trava, det gick inget vidare kan jag ju sejja...men vi kom hem tillsammans och utan skador!


Så typiskt mej!
Så tänker jag, "näe, men nu gick ju de här så bra, så då slutar vi där...) men sen kommer den där tanken smygande "men va händer om man gör så?". och även fast jag vet att man ska sluta när de går som bäst, kan ja inte låta bli att bara testa liiite! och funkar de så måste jag testa liiite liiite till.
O till sist går de över gränsen och blir bara kaos av allt.
Men jag e så nyfiken på allt verkligen!! Herreguud!
Haha! Jaja, jag kanska lär mig jag med någon gång.=)


När jag sen kom hem från Tilly var jag så himla trött, jag var helt slut verkligen!
Så de slutade med att jag somnade så skönt så i min underbara varma säng!
Vet verkligen inte hur de kom sig att jag vaknade sen men på nått konstigt sätt gjorde jag de.
Så då mockade jag åt Quellan och åkte sen bort till Tilly och tog in hästarna.
Sen hamnade jag här framför datorn! Och nu ska jag hoppa i duschen sen blir de sängen ...igen!;)


Ha de bra allihop!

 
                           

                                                             Jag & Tilly!

                           
                                                  
                                                           Visst e han fin!?

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-03 14:26:14

Haha jaa ja tror också du letar problem ibland xD

Postat av: matilda tiainen

Publicerad 2009-12-03 16:40:02

Haan ´va jätte fin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela