Lördag, 19 December

Publicerad 2009-12-21

Jaha, idag va jag till ridhuset med Tilly!
Och det var galet kallt!


Jonas och Robin var med och filmade, så tack för det!=)
Dom stackarna fick sitta på läktaren och frysa...haha, jag vart ju iaf lite varm när jag red.


Sen vart de så himla passande så Jessica var där med Poesi när vi kom dit, så när hon hade ridit klart hjälpte hon mig lite med Tilly, och shit! Så bra har han aldrig gått!
Fick verkligen super mycket hjälp!
Tack Jessica!=)


Amen just de!!


Jag har ju helt glömt bort att berätta att nu har jag min egen transport!
Åkte in till Värmlandsvagnen i Kristinehamn och hämtade en i måndags, jätte fiin!
Så nu slipper jag låna.=)


Så sen i onsdags var jag och Cindy till ridhuset och löshoppade hästarna!
Det gick jätte bra!
Och det syndes verkligen på Tilly att han kunde hoppa, min duktiga lilla pålle!=)
Så nu ska vi bara få ordning på hoppandet i ridningen också, sen jävlar, vilken häst jag har!


Haha, sen var Cindy coh jag där även i Torsdags, och Lovisa var med som fotograf!


Då fick han nått himla ryck så jag ramlade av! Och självklart råkade han sparka till mig på knät, så det är typ helt lila!
Stackars mina knän! Va stryk dom har fått...!xD


Vart ett litet kort inlägg, men jaja!=)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-21 15:46:32

Jaa usch, dina knän har fått sig ett par smällar xD <3 Stackare.. Men va kul att Jessica hjälper dig lite :D Får man se OS ekipaget nån dag då? ;D

Postat av: Robin

Publicerad 2009-12-21 17:58:12

alltid kul o filma i lite kyla!, haha, men så kallt tyckte ja inte att de va..!

dock så fick man sitta på ett o samma ställe för batteriet var ju slut i kameran... vems fel kan de ha varit tro... shrug, fick använda sladd, o då kommer man inte långt... yippi!;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela