Fredag, 4 December

Publicerad 2009-12-04

Äntligen fredag och helg!


Men det är jämt samma sak, på fredagen tycker jag att jag har hela helgen framför mejj, men den försvinner så fort och så e de måndag igen!
Att man inte kunde byta så att man jobbar två dagar och är ledig fem, hihi! De skulle jag gilla!


Näejj, men jag är väldigt glad att jag har jobb, dessutom uppskattar man ledigheten så mycket mer då.
Dessutom trivs jag ju faktiskt jätte bra på jobbet, så jag ska inte klaga.



Va hos Tilly idag och tog mejj en tur, de gick jätte bra vi kunde till och med
galoppera en liten bit, och de märktes verkligen va roligt han tyckte att de va, han typ bara:


"Åh, jag får galoppera ute!"


Lille gullegrisen, dessutom var han jätte lugn när jag gjorde iordning honom, han stod helt stilla så de e jätte roligt att de går framåt.


Jag längtar verkligen tills jag får prova att hoppa med honom!


IIIIH vad spännande det kommer att bli! =D


Mamma, Jocke och barnen är till tomteland den här helgen, så då har Jimmy lan här hemma.
(Bara dunkar musik i bott!)
Men aja, de e alltid kul o ha lite folk här, hoppas bara jag kommer kunna sova!
Näe, nu ska jag ner och vara lite social med killarna, sen blire mysig badtunna!


Ha en bra fredag!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-04 22:38:01

Va kul att det går framåt för er :D Ni passar så bra ihop <3



Vi får åka och löshoppa honom nån dag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela