Fredag, 18 December

Publicerad 2009-12-21

Dålig uppdateriiing!!! Ja vet!
Men så fort jag bara hoppar över EN DAG så skiter sejj allt med bloggandet!
Men nu ska jag försöka skärpa mig...


I vilket fall som helst.
Idag när jag vaknade var jag såå jävla trött! Helt slut verkligen.
Men de va bara o pallra sig iväg till jobbet i kylan.
Usch vad jag hatar när det är kallt, seriöst, jag tror inte de finns något värre!
Madde och jag slutade lite senare än vanligt idag, men det gjorde inte så mycket, för nu e jag ledig enda tills efter nyår! =) Så jävla skönt!


Va först me Lovisa upp till Neptun och hjälpte henne att brodda, Neptun va lite små tjurig, men brodden kom iaf på!


Sen mockade jag åt Tilly och Sequel, sen vart de badtunna en snabbis!
Guud! Fatta vad kallt det är när man precis har duschat o sen ska ta sig hela ca 20 m i bara bikini till badtunnan!
Haha! När jag skulle kliva i så ramlade jag typ i vattnet! Värsta klumpig och stel...xD Så det typ skvätte vatten på dom andra..


Vart ett kort bad, men såå fruktansvärt gött!!
Sen drog jag, Robin, Jonas och Marcus på bio tillsammans med Jimmy( min bror) och några av hans kompisar.
Det var filmen Avatar!
Det var Robin som hade fixat o bokat o allt, och så värsta söt och bjöd mig på den! Hihi!=)
Tack så mycket Robin!<3


Ja, ska vell skriva några rader om filmen då.


Jag tyckte en va jätte bra faktiskt!
Fast jag e ju den som mest bara tycker om att se på allt de "lyckliga" när dom e helt glada och inte har några problem!
Men det vet vi ju alla att de finns ju nästan ingen film som bara e lycklig från början till slut...tyvärr..
Haha! Va skulle de vara för film om det var så!?


I vilket fall, det var alldeles för lite "glada stunder" i filmen!
Sen kvalitén va vell sådääär...


Haha! Nu vet jag någon som höll på och sätta i halsen framför datorn där hemma...(Robin)...;)
Jag e den som e nöjd bara man ser vad de är typ, men haha, dom i vårat sällskap som kollar på hur allt e gjort osv ( vilket vill sejja alla) tyckte vell den va bra gjord.
Så vi sejjer vell de!


Så den rekomenderas av mig! Haha!
Proffs recensenten som ger den 5 smultron bara man ser vad de e o den e lycklig!;)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-21 15:44:45

Aa hatar verkligen kyla :S usch.. inte ens kul att göra nåt då ju :(

Postat av: Robin

Publicerad 2009-12-21 17:17:24

kvalitén va såååååådär?!?! vadå sådär, lätt bästa filmen på länge juuu! nej.. okej.. man får ju tycka va man vill!



<3 Avatar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Arkiv

Prenumerera och dela